12 feb. 2010

Snart är det dags!

Värmer upp för fullt! Har beslutat att det nog blir WIP's dancing i alla fall. Har samlat ihop mina mest aktuella WIP's (oj, vad många de var...och ändå finns det fler).
I den högra påsen ligger de som låg överst i korgen bredvid soffan i vardagsrummet (korgen i arbetsrummet står full och orörd) och i den vänstra (alla fick inte plats i en påse) ligger de som låg underst (dessa kan man nog mer kalla UFOs). Tanken är att jag skall plocka upp ett projekt ur den högra påsen, sedan får jag välja om det får vara med och då stickar jag så långt jag orkar på det, om jag inte vill sticka på det eller tröttnar åker det ner i den vänstra påsen och så får jag välja ett nytt. När det är tomt i den högra påsen börjar jag (om) med projekten i den vänstra påsen. Hoppas att det på detta sätt skall bli roligare (då jag inte kommer ihåg vad som ligger i de flesta påsarna) och att jag får fart på flera WIPs och kanske några UFO också. Har jag tur blir det något klart också:-)