13 juni 2013

Å såhär blev det

Studenterande dottern är superbäst att göra cupckaes.
Så först bakade jag bottnar,
som fylldes på olika sätt.
Annat som dottern gillar är rosa och Japan, så med min favoritminiräknare (är det någon som har en så är jag intresserad av att köpa, min är närmare 30 år (eller ÄR det mer?) och jag är så rädd att den skall gå sönder) som förlaga
virkades Hello Kitty (som jag också gillar).
Nästa intresse dottern har är musik, jag vill lova att hon inte är långt från sin Mp3,hörlurarna funkar faktiskt....fast det finns säkert bättre.
Här är allt ihopsatt, det är "bara" studenten som saknas.
Såhär såg förresten de cupkaces ut som dottern bjöd sina studenterade klasskamrater på och även serverade på studentmottagninge....kan någon gissa att drömmen är att bli konditor?